Zwroty i reklamacje
 

 Zwroty


 

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli się na to zdecydujesz postępuj w następujący sposób:


 formularz odstąpienie od umowy

1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: sklep@kosikosi.pl
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.


 spakuj produkt

 2. Spakuj produkt z akcesoriami

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Będziemy bardzo wdzięczni jeżeli zabezpieczysz produkt, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Powinieneś to zrobić do 14 dni od odstąpienia od umowy.


 Odeślij paczkę

3. Odeślij paczkę na adres:

KosiKosi - Kreatywne Zabawki Dla Dzieci
ul. Świętego Floriana 8
34-115 Półwieś 


 zwrot pieniędzy

4. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni)

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.  


 Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


 

 

 


  Reklamacje


 W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy (dwóch lat). Reklamację prosimy składać w następujący sposób:  


 formularz reklamacyjny

1. Pobierz formularz reklamacji

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: sklep@kosikosi.pl 
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.
W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.   


 spakuj produkt

 2. Spakuj produkt z akcesoriami

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Będziemy bardzo wdzięczni jeżeli zabezpieczysz produkt, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Powinieneś to zrobić do 14 dni od wysłania formularza reklamacji.


 odeślij paczkę

3. Odeślij paczkę na adres:

KosiKosi - Kreatywne Zabawki Dla Dzieci
ul. Świętego Floriana 8
34-115 Półwieś


 rozpatrzenie reklamacji

4. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.


 W razie pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu.


 

 

 

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@kosikosi.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Świętego Floriana 8, 34-115 Półwieś , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@kosikosi.pl lub drogą pocztową na adres ul. Świętego Floriana 8, 34-115 Półwieś.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Świętego Floriana 8, 34-115 Półwieś

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

bezpieczne płatności on-line

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI

przelew on-line, BLIK, payPO

 Ekspresowa wysyłka

EKSPRESOWA WYSYŁKA

wysyłamy do 24 h

 wysoka jakość produktów

WYSOKA JAKOŚĆ

naszych produktów

 30 dni na zwrot

ZWROT

30 dni

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl